Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Feb 2024 12:21:58 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2211271/32617 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, 11340 
Tallinn-Saku-Laagri tee// Jälgimäe tee T1// Jälgimäe tee lõik 2// Mihkli// 
Paunamäe// Urda tee L3// Tänassilma küla, tee, Harju maakond, Saku vald, 
Jälgimäe küla, Mihkli// Paunamäe// Urda tee L3 (Sidekanalisatsioon, 
Tänavavalgustus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punktile 
1, § 70 lõikele 3 ja § 99 lõikele 3 esitame ehitusloa eelnõu 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26885240>  (menetlus nr: 
338005), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (PIIA RAIDALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister